Колледждің оқу-әдістемелік жұмысы

Оқу-әдістемелік жұмыс

Миссиясы: кәсіби шеберлікті жетілдіруде педагогтарға әдістемелік көмек көрсету, колледждің оқу процесіне инновацияларды енгізуді қамтамасыз ету.
Мақсаты: жаратылыстану ғылымдары мен инженерлік пәндерді (модульдерді) біріктіретін оқыту моделін педагогтер мен студенттердің шығармашылық әлеуеті мен кәсіби шеберлігін дамытуға, функционалдық сауаттылықты қалыптастыруға бағытталған бірыңғай жүйеге енгізу арқылы колледждің әдістемелік жұмысын жетілдіру.
Мідеттері: педагогикалық ұжымға кәсіби шеберлікті жетілдіруде әдістемелік көмек көрсету; колледждің оқу процесіне инновацияларды енгізуді қамтамасыз ету; әр адамның зияткерлік мүмкіндіктерін, көшбасшылық қасиеттері мен дарындылығын дамытуды қамтамасыз ететін оқу сабақтарында мотивациялық кеңістікті қалыптастыруға педагогтерге жәрдемдесу.

Оқу-әдістемелік жұмыс жүйесі
Колледждегі оқу-әдістемелік жұмыс жүйесі білім беру процесінің жоғары сапасын қамтамасыз ету және оқу бағдарламаларын үнемі жетілдіру мақсатында ұйымдастырылған. Директордың оқу-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары педагогикалық ұжымның қызметін үйлестіреді. Әдіскер оқытудың жаңа әдістемелерін әзірлейді және енгізеді. Оқу-кеңес беру пункттері (ОКП) төрағалары білім беру процестерінің заманауи талаптарға сәйкестігін қамтамасыз ете отырып, оқу жоспарлары мен бағдарламаларының орындалуын бақылайды. Колледж педагогтары инновациялық оқу материалдарын жасауға белсенді қатысады және білім алушылардың кәсіби дамуына ықпал ететін оқытудың жаңа технологияларын пайдалана отырып сабақтар өткізеді.

Оқу-кеңес беру пункттері
Оқу-кеңес беру пункттері (ОКП) — бұл педагогтарға білім беру процесінде кеңес беретін және көмек көрсететін, оқу құжаттамасын қалыптастыратын және кәсіби даму мәселелері бойынша кеңес беретін бөлімшелер. Колледжде 7 оқу-кеңес беру пункті жұмыс істейді.
  • Жаратылыстану-математикалық цикл педагогтарының ОКП
  • Қоғамдық – гуманитарлық цикл педагогтарының ОКП
  • Дене шынықтыру және АӘТД педагогтарының ОКП
  • Дәнекерлеу өндірісі, тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық пен жылжымайтын мүлікті басқарудың инженерлік жүйелерін монтаждай және пайдалану бойынша педагогтарының ОКП
  • Электромеханикалық жабдықтар мен автокөлік құралдарына техникалық қызмет көрсету, жөндеу және пайдалану жөніндегі арнайы цикл педагогтарының ОКП
  • Ақпараттық технологиялар мен цифрлық техниканың арнайы цикл педагогтарының ОКП
  • Құрылыс, жиһаз өндірісі және графикалық дизайн бойынша арнайы цикл педагогтарының ОКП

Колледждің инженерлік-педагогикалық құрамы
Біздің колледждің инженерлік-педагогикалық құрамы болашақ мамандарға білім мен тәжірибе беруге дайын жоғары білікті мамандардан тұрады. Ұжымда 90 педагог жұмыс істейді: әртүрлі салаларда терең білімі бар 44-оқытушылар, білім алушыларды сапалы практикалық даярлауды қамтамасыз ететін 46-өндірістік оқыту шеберлері. Біздің оқытушыларымыз бен шеберлеріміздің әрқайсысы теориялық білімді нақты тәжірибемен ұштастыра отырып, білім алушылардың табысты оқуы, дамуы және мансаптық өсуі үшін жағдай жасауға ұмтылады.

Колледж педагогтарының сапалы құрамы
Біздің колледж әр түрлі саладағы табысты білім беру мен кәсіпқойларды даярлаудың кепілі болып табылатын ИПЖ біліктілігінің жоғары деңгейімен мақтанады. Біздің колледждің әрбір педагогы-өз саласында терең білімі және бай оқыту тәжірибесі бар маман.
Біздің колледжде жоғары білімі бар педагогтар жұмыс істейді, сондай-ақ олардың көпшілігінің ғылыми дәрежелері мен біліктілік санаттары бар. Олар ғылыми және әдістемелік қызметке белсенді қатысады, бұл оларға оқытуда заманауи тәсілдер мен технологияларды қолдануға, оқыту процесіне инновациялық әдістер мен әзірлемелерді енгізуге мүмкіндік береді.
Колледж оқытушылары өздерінің кәсіби саласындағы соңғы тенденцияларды белсенді түрде қадағалайды, біліктілікті арттыру курстарына, семинарлар мен конференцияларға қатысады. Бұл оларға кәсібиліктің жоғары деңгейін ұстап қана қоймай, студенттердің сыни ойлауын, шығармашылығын және табысты мансапқа қажетті дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді.
Білім берудегі педагогикалық категориялар мен рөлдерге маңызды біліктілік деңгейлері мен міндеттері кіреді. Олардың ішінде 4 педагог-зерттеуші, 10 педагог-сарапшы және 35 педагог-модератор, 6 жоғары санатты педагог, 2 бірінші санатты педагог және 6 екінші санатты педагог ерекшеленеді.